Η βλάσφημη θεολογία περί μολυσμού στο ναό
Με αφορμή την ψευτοπανδημία του Κορονοΐου ήρθε πάλι στην επιφάνεια η συζήτηση περί μετάδοσης μικροβίων στο εσωτερικό του ναού και μέσω της θείας κοινωνίας. Άνθρωποι εκτός εκκλησίας προσπαθούν με την λογική τους να εξηγήσουν πράγματα ανώτερα και πνευματικά που δεν εξηγούνται με την λογική γιατί είναι υπέρλογα, είναι πάνω από την λογική. Ευτυχώς υπάρχουν μερικοί πιστοί επιστήμονες που ομολογούν τον Χριστό και δεν υιοθετούν τέτοιες βλάσφημες ιδεολογίες.
Είναι αδιανόητο να σκεφτόμαστε αν η θεία κοινωνία μπορεί να μεταδώσει μικρόβιο. Η θεία κοινωνία είναι ο ίδιος ο Κύριος, είναι πυρ καταναλίσκον όπως έλεγε ο Απόστολος Παύλος. Ποιο μικρόβιο θα αντέξει πάνω στον Χριστό; Είναι δυνατόν ο Χριστός να μεταδίδει μικρόβια; Είναι δυνατόν ο Χριστός που είναι η Ανάσταση και η Ζωή να μεταδίδει τον θάνατο;
Ούτε η Αγία Λαβίδα δεν μεταδίδει μικρόβια γιατί είναι το μέσο που μεταδίδεται ο Χριστός. Έρχεται σε επαφή με τον Χριστό και Αγιάζετε.
Επίσης οι Άγιες Εικόνες δεν μολύνουν κανέναν πιστό που της ασπάζεται και αν τις καθαρίζουμε τις Άγιες Εικόνες, δεν τις καθαρίζουμε γιατί φοβόμαστε μήπως μολυνθούμε, αλλά από ευλάβεια, γιατι δυστυχώς κάποιες ανευλαβείς με βαμμένα χείλη ασπάζονται τις εικόνες και αφήνουν τα αποτυπώματά τους.
Ο Ιερέας δεν μολύνει όταν ασπαζόμαστε το χέρι του, γιατί το χέρι του Ιερέως είναι το χέρι του Χριστού… Κι ο Άγιος Κοσμάς έλεγε αν δεις έναν Άγγελο στο δρόμο και έναν Ιερέα, πρώτα θα προσκυνήσεις τον Ιερέα και μετά τον Άγγελο, γιατί ο Ιερέας μπορεί να κάνει… τη Θεία Λειτουργία που δεν μπορεί να το κάνει ο Άγγελος.
Ούτε φυσικά και από τις αποστάσεις τις κοντινές υπάρχει φόβος μεταδόσεως μέσα στη Θεία Λειτουργία, μέσα στην Θεία Λατρεία και μέσα στο Ναό… ο ίδιος ο Κύριος μας δίδαξε τη Θεία Λειτουργία και μας δίδαξε να κάνουμε και αυτό που λέμε λειτουργικό ασπασμό, ο οποίος γινότανε παλαιότερα και μεταξύ των λαϊκών…
Και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος μας λέει οτι και τα Λείψανα και η σκόνη που έχουν τα Άγια Λείψανα έχει Χάρη.
1)Εἶναι βλασφημία στό Αγιο Πνεῦμα πού κατοικεῖ στον ναό. Εἰσάγει τήν ἀμφιβολία καί τήν ἰδέα ὅτι μπορεῖ ὁ πιστός νά μολυνθεῖ ἀπό τόν ναό ἤ τόν ἀδελφό του μέσα στόν ναό.
2)Εἶναι ἀπαξίωση τοῦ κατ’ εἰκόνα, κάλυψη τῆς εἰκονας τοῦ Χριστοῦ, πού κατ΄ ἐξοχήν φανερώνεται στό πρόσωπό μας.
3) Εἶναι παραβίαση τοῦ 62ου Κανόνα τῆς Πενθέκτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου πού ἀπαγορεύει νά φορᾶμε προσωπεῖα.
4)Εἶναι παραβίαση τῆς ἐντολῆς πού μᾶς λέγει ὅτι «ἀνακεκαλυμμένῳ προσώπω» νά λατρεύουμε τόν Θεό καί νά βλέπουμε τήν Δόξα Του κοινωνόντας πρόσωπο πρός πρόσωπο μέ τόν Κύριο καί μέ τούς ἀδελφούς μας.
5) Ἐπίσης μέ τήν μάσκα εἶναι ἀδύνατη ἡ ἐκπλήρωση τοῦ λειτουργικοῦ ἀσπασμοῦ στήν Θ. Λειτουργία, καθώς καί τοῦ ἀσπασμοῦ τῶν Ἁγίων εἰκόνων, τῆς χειρός τοῦ ἱερέως καί τῶν Ἁγίων λειψάνων. Ὅλα αὐτά εἶναι ἐντολές τοῦ Κυρίου πού μᾶς δίδαξε πῶς νά τελοῦμε τήν Θ. Λειτουργία. Ἐπίσης εἶναι παραβίαση τῶν ἐντολῶν τῶν Ἁγίων Πατέρων. Ὅποιος δέν ἀσπάζεται μέ τά χείλη του τίς Ἅγιες Εἰκόνες ἀφορίζεται σύμφωνα μέ τήν Ζ΄ Οἰκουμενική Σύνοδο.
6) Ἐπίσης η θεία λατρεία θυμίζει καρναβάλι και πληττεται ἡ εὐλάβεια γενικώς και κατ’ εξοχήν κατά τήν Θ. Κοινωνία. Μέ τό αἷμα τοῦ Χριστοῦ στά χείλη πῶς μπορεῖ μετά αὐτός πού κοινώνησε νά φορέσει τήν μάσκα;
Συνεπώς, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ακούμε αυτούς που βλασφημούν τον Κύριο. Ο θεός είναι πηγή Ζωής και έτσι με πίστη, αγάπη και φόβο Θεού να προσερχόμαστε άφοβα στην Εκκλησία και να κοινωνούμε τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό.